یادت هست؟؟؟

خرید بک لینک

برای قضاوت در مورد دیگران باید خودتو تو موقعیت اونا قرار بدی و از چشمای اونا همه چیو ببینی، اما برای قضاوت خودت باید از خودت فاصله بگیری بایستی و اعمالتو موشکافانه نگاه کنی، وقتی درگیر زنذگی هستی،وقتی غرق آرزوها و رویاهاتی،وقتی دچار عادت شدی،یکم از خودت فاصله بگیر،خودتو ارزیابی کن، قبل از اینکه بذاری از خودت حالت بهم بخوره، راهتو پیدا کن...

یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: شنبه 23 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:29

باید آرامشم رو جای دیگری جستجو کنم،

جایی دور از تو و صدایت...

یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: شنبه 23 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:29


قلب تک تک سلولام لرزید وقتی دستت صورتمو نواخت, وقتی کلماتت مثل سیلی اومد و منو ویران کرد, وقتی دستت جلوی نفسم گرفت و کاری کردی که انتظارشو ازت نداشتم , بعدش

من موندم و دلم که هیچ وقت باهات صاف نمیشه...


یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:29

هیجده ساله ها،تصمیمای مهمتونو تو هیجده سالگی نگیرین

بعدا نگین نگفتی :(

یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:29

برای مردی که این روزها آماج طعنه هاست؛

صبر...

یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:29

خیلی عجیبه کسی که حالتو بد میکنه،قلبتو میشکنه،باعث میشه آرزوی مرگ کنی،همون کسیه که صدای خندش،لبخند کمرنگش،دستاش،چشماش که مهربون نگات میکنه ،میتونه تو یه لحظه همه اون حسای لعنتی رو ازت بگیره و انگار نه انگار که تا چند لحظه پیش از دستش آرزوی مرگ میکردی.

خودش هم عذابت میده و هم صداش میشه مرهم زخمایی که خودش رو تنت کاشته.

خودش هم دردته هم درمونت...

یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:29

حتی وقتی که ازت دلخورم دلم برات تنگ میشه, انقدر که می خوام دوباره ببخشمت و دوباره خودمو بزنم به فراموشی, دوباره بشم مثل اول, خاطره های تلخمو از دلم پاک کنم و جواب لبخنداتو بدم, خونسرد بشم, مثل خودت, انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده..


یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:29

شاید مهمترین نقطه ضعف من توی زندگیم اینه که خیلی زود به همه چیز و همه کس تو اطرافم دل میبندم،همه اطرافیانم،شهری که توش زندگی میکنم،آب و هواش،محله مون،حتی بعضی از کسایی که اصلا ربطی به من ندارن،طوری که حتی دیدن این آدما،شنیدن صداشون میتونه آرومم کنه،شاید از دید خیلیا این یه نقطه ضعف نباشه،ولی از دید من دل بستنی که باعث دلتنگی بشه بهت آسیب میزنه ،خیلی زیاد...

یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:29

روایته یکی بود که هم خدا رو می خواست،هم خرما رو،یاللعجب..


یادت هست؟؟؟...

ما را در سایت یادت هست؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:29

صفحه بندی